Specjalista d/s kadr -rachunkowości

  • Ustronie Morskie
  • Lebo Recruitment

OPIS Twój zakres obowiązków

Wykonywanie prac z zakresu podstaw rachunkowości

Wykonywanie prac z zakresu administracji i kadr

Sporządzanie pism, sprawozdań do GUS, deklaracji środowiskowych, informacji, wniosków do banków, prowadzenie dokumentacji w zakresie polis ubezpieczeniowych itp., prowadzenie kadr (urlopy, ewidencja, umowy pracownicze, akta osobowe, rozliczanie delegacji itp.)

Realizacja bieżących zadań

Wsparcie organizacyjne dla Zarządu i działów firmy

Wystawianie i wprowadzanie faktur oraz dokumentów do systemu

Inne obowiązki związane z funkcjonowaniem biura

Nasze wymagania

Wykształcenie: wyższe kierunkowe ekonomiczne lub powiązane

Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata

mile wiedziana Znajomość języka niemieckiego

Obsługa programów: Obsługa pakietu MS office, Exell

Cechy osobowości Kandydata: dokładność, rzetelność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, otwartość na śledzenie bieżących przepisów

Zobacz kandydatów

Jak chcesz się z Tobą skontaktować się z firmą Lebo Recruitment?

lub