Customer Service Project Manager (f/m/d)

  • Wola Mrokowska
  • Jeld Wen
Customer Service Project Manager (f/m/d) Date: Aug 15, 2024 Location: Lesznowola, PL, 05-506 Company: Jeld-Wen Inc. O firmie JELD-WEN Holding, Inc. JELD-WEN jest wiodącym światowym projektantem, producentem i dystrybutorem wysokowydajnych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien i powiązanych produktów budowlanych obsługujących nowe sektory budowlane oraz naprawy i przebudowy. Firma z siedzibą w Charlotte w Karolinie Północnej posiada zakłady w 16 krajach w Ameryce Północnej i Europie i zatrudnia około 18 000 osób. Od 1960 roku zespół JELD-WEN jest zaangażowany w tworzenie wysokiej jakości produktów, które tworzą bezpieczne i zrównoważone środowisko dla klientów, współpracowników i społeczności lokalnych. Rodzina marek JELD-WEN obejmuje JELD-WEN® na całym świecie; LaCantina™ i VPI™ w Ameryce Północnej; oraz Swedoor® i DANA® w Europie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę jeld-wen.com. Szukasz nowych wyzwań zawodowych w środowisku produkcyjnym? Jeśli chcesz aktywnie kształtować nasz zespół handlowy i zacząć nowe wyzwanie, stanowisko Customer Service Project Manager będzie dla Ciebie idealne! Domoferm Polska w Lesznowoli obecnie poszukuje Kierownika Projektów Obsługi Klienta. Twoja rola Jako Customer Service Project Manager będziesz kierować projektami naszych klientów, koncentrując się na reklamacjach i gwarancji. Na tym stanowisku będziesz zajmować się projektami klientów z całej Polski. Możesz mieszkać w dowolnym miejscu w Polsce, ale podróże służbowe będą wymagane. Na tym stanowisku będziesz podlegać bezpośrednio Dyrektorowi Działu Projektów. Twoje obowiązki Odbieranie i przetwarzanie powiadomień o reklamacjach od klientów Weryfikowanie wad produktów i decydowanie o ich akceptacji lub odrzuceniu Prowadzenie kompleksowej dokumentacji serwisowej, w tym rejestracja zgłoszeń, katalogowanie zdjęć i opisów usterek oraz sporządzanie protokołów usunięcia usterek Koordynacja i nadzór nad grupami serwisowymi przypisanymi do zgłoszeń reklamacyjnych i napraw serwisowych Tworzenie harmonogramów prac serwisowych i zarządzanie nimi Usprawnianie rozliczeń grup serwisowych Dojazd do zgłoszeń reklamacyjnych (do 2-3 razy w tygodniu) Bezpośredni kontakt z klientami, w celu omawiania terminów naprawy lub wymiany Realizacja dodatkowych zleceń związanych z procesami reklamacyjnymi i serwisowymi Twój profil Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w branży drzwi i okuć lub w branży budowlanej Biegłość w czytaniu i interpretacji rysunków technicznych związanych z drzwiami, okuciami czy konstrukcjami Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel (do prowadzenia dokumentacji i zapisów) Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w celu efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami Prawo jazdy kat. B uprawniające do okazjonalnych podróży służbowych na terenie Polski Chęć pracy na terenie Polski i podróżowania 2-3 razy w tygodniu w celu koordynacji usług Co oferujemy? Inwestowanie w ludzi jest jedną z naszych podstawowych wartości, staramy się przyciągać i zatrzymywać wspaniałych ludzi! W związku z tym JELD-WEN oferuje konkurencyjne pakiety wynagrodzeń i świadczeń. JELD-WEN jest pracodawcą zapewniającym równe szanse zatrudnienia i nie toleruje dyskryminacji, nękania i/lub działań odwetowych ze względu na cechy fizyczne, przekonania i/lub inne cechy, które są chronione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Na tym stanowisku oferujemy wynagrodzenie brutto od 8 500 zł do 10 000 zł, samochód służbowy, kartę multisport, ubezpieczenie na życie, a także opiekę medyczną Allianz. Twoja aplikacja Aplikuj wyłącznie za pośrednictwem naszego portalu pracy! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z Silvią Rotter, Talent Acquisition Business Partner: O ile JELD-WEN nie zażąda tego wyraźnie, Spółka nie przyjmuje CV od headhunterów, agencji rekrutacyjnych ani płatnych usług rekrutacyjnych. Nie możemy się doczekać, aby Cię poznać!