Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Białystok
  • Grupa Kan
Kierownik Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Białystok Twój zakres obowiązków zarządzanie działem obsługi klienta w Grupie KAN: podział zadań oraz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników DOK, monitorowanie oraz bieżące podejmowanie działań korygujących w zakresie problemów przy obsłudze klienta, wdrażanie zmian organizacyjnych/systemowych podnoszących jakość obsługi klienta, zapewnienie obsługi klienta zgodnie z warunkami zawartymi w umowach, koordynacja wprowadzania zmian cenowych w ofercie KAN, udział w tworzeniu i weryfikacja raportów sprzedażowych, udział w tworzeniu umów handlowych z zakresu DOK, praca na wskaźnikach KPI. Nasze wymagania min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klienta, swobodna komunikacja w języku angielskim, praktyczna znajomość i doświadczenie w pracy z systemami call center oraz w obsłudze klienta, umiejętność kształtowania procesów i wskaźników zwiększających efektywność obsługi, dbanie o wysoką satysfakcję klientów, umiejętność analizowania danych, wyciągania wniosków i na ich podstawie podejmowania trafnych decyzji, dobra znajomość MS Excel, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów. Mile widziane znajomość języka rosyjskiego, wiedza techniczna z zakresu instalacji HVAC, znajomość IFS lub podobnych systemach klasy ERP. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie brak dress code’u parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne karty przedpłacone dofinansowanie biletów do kina, teatru program rekomendacji pracowników możliwość uzyskania uprawnień Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".