Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

  • Olsztyn
  • Intelecom Sp. Z O. O. Sp. K.
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych Miejsce pracy: Olsztyn Twój zakres obowiązków sporządzanie umów handlowych (kontrahenci, osoby prywatne), obsługa formalna realizowanych kontraktów, sporządzanie pism urzędowych, prowadzenie korespondencji z inwestorami, kontrahentami oraz organami administracji, przygotowywanie dokumentacji w przetargach, sporządzanie raportów, nadzór nad obiegiem dokumentów. Nasze wymagania wykształcenie wyższe: prawo, administracja lub pokrewne, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat B + doświadczenie w prowadzeniu pojazdu, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. To oferujemy odpowiedzialne stanowisko w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym i dynamicznym zespole, szerokie możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego. O nas INTELECOM Sp. z o. o. Sp. k. - firma oferująca kompleksową obsługę inwestycji telekomunikacyjnych działająca na rynku polskim od 2004 roku. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez INTELECOM Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w: Szostkiewicza 1A, 10-760 Olsztyn (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@intelecom.pl.