Specjalista ds. social media

  • Hajnówka
  • Pronar Sp. Z O.o.
Realizowanie działań w zakresie e-marketingu, Prowadzenie profili firmowych (strony www i social media: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) wraz z samodzielnym przygotowaniem kontentu, Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, Samodzielne zakładanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach (m.in. Google, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin) Analiza  i optymalizacja kampanii digitalowych, Realizowanie własnych pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie promocji, PR i marketingu, Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy. Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze budowania wizerunku marki oraz w prowadzeniu zintegrowanych kampanii on-line marketingowych, Umiejętność podstawowej obsługi systemów zarządzania treścią (np. WordPres), Znajomość aktualnych trendów i praktyk w zakresie marketingu internetowego oraz social media, Znajomość obszarów SEM, SEO, Adwords, Google Analytics, LinkedIn, Facebook, Instagram, Umiejętność samodzielnego redagowania tekstów marketingowych oraz krótkich komunikatów produktowych, Lekkie pióro, Umiejętność pracy w zespole.   Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u największego podlaskiego pracodawcy Możliwość podnoszenia kwalifikacji (kursy i szkolenia finansowane przez firmę) i ciągłego rozwoju Dofinansowane wyżywienie w stołówce przyzakładowej Pomoc w kwestii dojazdu do pracy Pracowniczą zniżkę na ofertę firmowej szkoły lotniczej (kurs pilota, przeloty szybowcem) Atrakcyjną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie, PPK i pożyczki zakładowej