Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży mieszkań

  • Łódź
  • Optimum Property Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Jawna
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży mieszkań Miejsce pracy: Łódź Twój zakres obowiązków Odpowiedzialność za kompleksowe przeprowadzenie procesu sprzedaży nieruchomości na każdym etapie transakcji Aktywne prowadzenie sprzedaży, tj. kreowanie wizerunku inwestycji na podstawie przyjętej strategii komunikacji, budowanie bazy klientów (CRM) i dbanie o dobre relacji z nimi, ofertowanie, prowadzenie rozmów i spotkań handlowych, follow up, systematyczne prowadzenie i aktualizowanie historii/kart klienta w systemie CRM, zbieranie danych statystycznych w zakresie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych, raportowanie Współtworzenie niezbędnej dokumentacji, m.in. prospektów informacyjnych, harmonogramów, wzorów umów, cenników, ofert i innych niezbędnych dokumentów w zależności od bieżących potrzeb Monitorowanie wpłat klientów, weryfikowanie zgodności z harmonogramem, egzekwowanie terminów oraz należności klientów w oparciu o zebrane informacje i prowadzone zestawienia (obsługa procesu przekazywania zawiadomień i wezwań do zapłaty) Dbałość o dotrzymywanie kluczowych dla Spółki terminów zawieranych umów, w szczególności egzekwowanie terminów aktów notarialnych, nadzór nad prawidłowym i terminowym domykaniem transakcji (terminy przeniesienia własności i przekazania lokali do użytkowania) Dbałość o dokumentację inwestycji: kompletowanie, przechowywanie (biuro, archiwum, dysk sieciowy) oraz aktualizowanie dokumentacji w oparciu o pozyskiwane na bieżąco informacje Biegła znajomość lokalnego rynku nieruchomości mieszkaniowych (rynek pierwotny), bieżąca analiza sytuacji rynkowej (ilościowej, jakościowej, cenowej) i wnioskowanie, opracowywanie badań rynku i konkurencji, przygotowywanie prezentacji i raportów w zależności od bieżących potrzeb Aktywna współpraca z zespołem marketingu i technicznym w zakresie poszukiwania nowych rozwiązań biznesowych/sprzedażowych/marketingowych, a tym samym realizacji planu sprzedażowego (m.in. wdrażania niezbędnych procesów/procedur/optymalizacji/usprawnień, opracowania wysokiej jakości materiałów, kreowania skutecznych działań wizerunkowych i reklamowych, dedykowanych akcji i eventów, innych) Aktywne i systematyczne uczestnictwo w naradach firmowych Efektywne gospodarowanie własnym czasem pracy, dobra organizacja oraz dbałość o prawidłowy przepływ informacji, Dbałość o codzienny porządek pracy oraz dokumentacji sprzedażowej Nasze wymagania Jeżeli chcesz się rozwijać, znasz rynek nieruchomości mieszkaniowych, jestem ambitna/y i kreatywna/y, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji. Jako Specjalista ds. sprzedaży mieszkań sprawdzisz się w naszym zespole, jeśli: - posiadasz praktyczne doświadczenie w samodzielnej sprzedaży mieszkań - znasz ustawę deweloperską oraz zagadnienia prawne związane z obrotem nieruchomościami - wiesz, jak przygotować atrakcyjną ofertę dla klienta i skompletować niezbędną dokumentację sprzedażową do finalizacji transakcji - komunikacja to Twoja mocna strona, dzięki czemu szybko nawiązujesz dobre relacje z klientami - potrafisz przeprowadzić klienta przez cały proces transakcji i być dla niego wsparciem - znasz branżę i lokalny rynek nieruchomości - masz doświadczenie w raportowaniu oraz wykonywaniu analiz rynku i badań konkurencji - prezentujesz wysoką kulturę osobistą i wzbudzasz zaufanie - jesteś samodzielna/y, odpowiedzialna/y, sumienna/y - masz miłe usposobienie To oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie w systemie podstawa + prowizja uzależniona od wyników niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy do dyspozycji możliwość rozwoju umiejętności zawodowych, zdobycia ciekawego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie deweloperskiej pracę w zgranym młodym i ambitnym zespole przyjazną atmosferę w pracy O nas Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z branży nieruchomości. W związku z rozwojem Biura Sprzedaży w Łodzi oraz struktur odpowiadających za realizację mieszkaniowych projektów deweloperskich, poszukujemy nowych osób do naszego zespołu sprzedaży. Godziny pracy ustalane są okresowo według harmonogramu pracy Działu Sprzedaży, tj. standardowo w godz. 9:00 - 17:00, jednak w zależności od bieżących potrzeb i uzgodnień, godziny te mogą ulegać zmianie na 8:00 - 16:00 lub 10:00 - 18:00 i takiej dyspozycyjności oczekujemy od zainteresowanych Kandydatów. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez OPTIMUM PROPERTY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Jawna z siedzibą w: Przybyszewskiego 161, 93-120 Łódź (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: a.lasota@sygnium.pl.