Specjalista ds. Trade Marketingu

  • Pruszków
  • Gtv Poland
Specjalista ds. Trade Marketingu Miejsce pracy: Pruszków Twój zakres obowiązków Tworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów GTV i Hoegert w obszarze ekspozycji, Kreowanie kalendarza produkcji materiałów ekspozycyjnych wykorzystywanych w Polsce i zagranicą, Budowanie dostępności i widoczności produktów w punktach sprzedaży, Udział w targach polskich i zagranicznych, Rekomendowanie i wprowadzanie zmian oraz innowacji kształtujących trendy rynkowe, Bieżąca współpraca z Działami Sprzedaży i Product Managerami. Nasze wymagania Wykształcenie co najmniej średnie techniczne, Przygotowywanie projektów ekspozycji w TopSolid WOOD (ekspozytory, showroomy, stoiska targowe), Przygotowywanie wizualizacji graficznych ekspozycji przy współpracy z Działem Grafików, Znajomość czytania rysunku technicznego, Prowadzenie gospodarki magazynowej zapewniającej produkty GTV pod produkcję ekspozytorów, Współpraca z Product Managerami w ramach weryfikacji projektów, Przygotowywanie kart technicznych i portfolio ekspozycji, Współpraca z dostawcami przy produkcji ekspozycji, Dbałość o ekspozycję u Klienta – showroomy, ekspozytory (odbiór techniczny, naprawa, zmiany), Dbałość o ekspozycję targową, Aktualizacja showroomów i ekspozytorów pod względem produktów prezentowanych na ekspozycji, Kontakt z Klientami i Działami Sprzedaży w kwestiach technicznych, Obecność na targach, szkoleniach, dniach otwartych polskich i zagranicznych, Prowadzenie szkoleń dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego ze znajomości produktów GTV, Dokładność, zaangażowanie, Gotowość do wyjazdów służbowych. To oferujemy Ciekawą i rozwijającą pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Pakiet benefitów (Medicover + Stomatologia, MedicoverSport, MultiSport, Uniqa, nauka języka angielskiego SKRIVANEK), Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do GTV, Szkolenia wspierające Twój rozwój w organizacji, Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy (07:30 - 08:30), Możliwość pracy w systemie hybrydowym – po okresie próbnym, 5 dni pracy zdalnej w miesiącu, Parking dla pracowników. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne opieka stomatologiczna firmowa drużyna sportowa parking dla pracowników inicjatywy dobroczynne dojazd autobusem do pracy Etapy rekrutacji 1. Dzwonimy do Ciebie, żeby Cię poznać 2. Zapraszamy Cię na spotkanie online 3. Widzimy się w biurze – zapoznajemy Cię z naszą firmą 4. Przedstawiamy Ci ofertę zatrudnienia Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. GTV Poland GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole. Poszukujemy osób z otwartą głową, kreatywnych, zaangażowanych, które potrafią funkcjonować w międzynarodowym środowisku i chcą rozwijać swoje skrzydła w gronie najlepszych specjalistów z Polski i Europy. Współpracę opieramy na otwartym dialogu, partnerskiej postawie i przejrzystej komunikacji. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".