Specjalista ds. Ubezpieczeń Klienckich

  • Warszawa
  • Bank Pekao
W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Realizację zadań związanych z obsługą obszaru bancassurance, Współpracę z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w zakresie realizacji obowiązków Banku, Przeprowadzanie analiz ilościowych i jakościowych w obszarze obsługi ubezpieczeń, również w aspekcie zgodności regulacyjnych Tworzenie regulacji i projektowanie procesów w obszarze bancassurance Analizę rynku bancassurance w zakresie procesów i ich optymalizacji, Współpracę z jednostkami wewnętrznymi Banku, w tym z zespołami developerskimi oraz partnerami biznesowymi zaangażowanymi w procesy wdrażania i obsługi produktów Udział w projektach (produktowych/procesowych/obsługowych) w kontekście optymalizacji procesów i wprowadzania innowacji w celu zwiększenia efektywności i przewagi konkurencyjnej; Przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla klientów wewnętrznych, centrali oraz instytucji nadzorczych (KNF, UOKiK); Analizę wyników kontroli jakości i obowiązków (OfWCA ) wynikających z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i rekomendacji KNF Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: Masz doświadczenie produktowo-procesowe w obszarze ubezpieczeń, Jesteś zaznajomiony z prawem bankowym oraz ubezpieczeniowym, jak również z innymi przepisami regulującymi obszar finansowo-ubezpieczeniowy, Posiadasz doświadczenie w obszarze analitycznym. Jesteś otwarty na zmiany i lubisz dynamiczne środowisko pracy. Mile widziane: Wiedza dotycząca procesów pośrednictwa ubezpieczeniowego (OFWCA) Wykształcenie wyższe (obszar finansów) Oferujemy Ci: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania. Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach. Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach. System szkoleń i programów rozwojowych. Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy. Przyjazną atmosferę w pracy.