Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Łódź
  • Kilargo
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Miejsce pracy: Łódź Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa kluczowych klientów Wsparcie (National) Key Account Managerów w nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z partnerami biznesowymi] Aktywny udział we wdrażaniu i zarządzaniu projektami na poziomie ogólnofirmowym Tworzenie ofert na bazie wymagań klienta, oceny rynku oraz postawionych celów biznesowych wraz ze skutecznym prezentowaniem i argumentowaniem Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów, dostarczanie im stosownych rozwiązań we współpracy z pozostałymi działami firmy Udział w realizacji założeń sprzedażowych Udział w negocjacji warunków współpracy z klientami Przygotowywanie prognoz wielkości zakupów klienta na dany okres Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów oraz współpracowników Przygotowywanie stosownych raportów wraz z komentarzem Monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży, analiza działań konkurencji Monitorowanie wyników sprzedaży i innych kluczowych wskaźników efektywności z rekomendacjami dotyczącymi rozwoju klienta Nasze wymagania Doświadczenie w obsłudze klienta na poziomie centrali w branży FMCG, mile widziana praktyka w pracy z dyskontami Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny Znajomość pakietu MS Office Umiejętność prowadzenia prezentacji Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne Kultura osobista i profesjonalizm Bardzo dobre kompetencje organizacyjne Pasja i zaangażowanie Prawo jazdy kat. B To oferujemy Realną możliwość rozwoju zawodowego Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z polską firmą, będącą jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie. Najnowocześniejszy park maszynowy w produkcji lodów w Europie pozwala nam na dostarczenie do naszych klientów różnorodnych produktów o najwyższej jakości Współpracę z profesjonalnymi i doświadczonymi fachowcami – prowadzenie wyznaczonych klientów wraz z dedykowanym zespołem (N)KAMów Współpracę w zespole na najwyższym poziomie – energiczny i wspierający pion Sprzedaży i Obsługi Klienta Spotkania podsumowujące całego pionu połączone z integracją Pełen proces wdrożenia w trybie stacjonarnym, wsparcie Przełożonych, Opiekuna wdrożenia, pionu Sprzedaży i Marketingu, po wdrożeniu - praca hybrydowa (do ewentualnego odwołania) Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, szkolenia, raz na kwartał – duże paczki lodowe Program Poleceń Pracowników - możliwość dodatkowej premii za polecenie znajomego do pracy. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie paczki świąteczne Etapy rekrutacji: 1. Odbieram i analizuję Twoje CV 2. Dzwonię do Ciebie, umawiamy się na rozmowę online i poznajemy się 3. Spotykasz się z przyszłym przełożonym (online lub na miejscu) 4. Organizujemy zatrudnienie! Skontaktuj się ze mną ! Agnieszka.Piestrzeniewicz@kilargo.pl Kilargo Od ponad 20 lat produkujemy dla wszystkich miłośników dobrych lodów i deserów mrożonych produkty, które są dostępne już nie tylko w Polsce, ale również w Europie, Azji, Afryce czy Ameryce Południowej! Nie stoimy w miejscu, stale się rozwijamy, udoskonalając swoje receptury, aby zaskakiwać Ciebie pysznymi lodami. Znajdujemy niekonwencjonalne rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie zaspokoić kubki smakowe nawet najbardziej wymagających klientów. Nasza wykwalifikowana kadra ekspertów dba o to, by dostarczany produkt spełniał wymagania najwyższej jakości, zarówno pod kątem receptury, jak i faktury czy opakowań. Możesz rozwijać się z nami zawodowo w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych: w Kaliszu oraz w Chechle Pierwszym lub w biurze handlowym w Łodzi. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".