Specjalista ds. Zakupów Książek

  • Kielce
  • Antykwariat I KsiĘgarnia Tezeusz Sp. Z O.o.
Specjalista ds. Zakupów Książek Miejsce pracy: Kielce Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do siedziby firmy, szacowanie wartości księgozbiorów, częściowa inwentaryzacja zbiorów, pozyskiwanie nowych kontraktów. Ze względu na charakter pracy preferujemy osoby w dobrej kondycji fizycznej. Podział czasu pracy 20% Praca biurowo - magazynowa 80% Praca mobilna Nasze wymagania Doświadczenie handlowe Umiejętność negocjowania i zawierania korzystnych umów handlowych Osobowość, kultura osobista i prezencja budząca zaufanie Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i zdolność utrzymania długofalowych relacji Dobra komunikatywność w mowie i piśmie Zdolność samodzielnej organizacji efektywnej pracy Umiejętność szybkiej pracy na komputerze i w sieci Efektywna znajomość programów Word, Excel Umiejętności analityczne Dyspozycyjność odnośnie godzin pracy i wyjazdów poza teren miasta zatrudnienia Kondycja umożliwiająca mobilność oraz współpracę przy załadunku księgozbiorów Czynne prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu - Warunek konieczny Wykształcenie wyższe - mile widziane Książka jest dla nas czymś więcej niż zwykłym towarem. Jesteśmy zainteresowani w szczególności osobami, które kochają literaturę i same chętnie kupują książki. Tylko taki kandydat będzie dobrym i skutecznym Specjalistą ds. zakupów. Poza CV chętnie zapoznamy się z listem motywacyjnym To oferujemy Atrakcyjne wynagrodzenie: około 5-7 tys. zł netto (podstawa + premia wynikowa) Umowa zlecenie na okres próbny. Kontrakt B2B po okresie próbnym Długoterminową współpracę Przeszkolenie w zakresie wyceny książek i księgozbiorów oraz specyfiki branży Budżet szkoleniowy na rozwój i szkolenia zawodowe Współpracę z jednym z najlepszym antykwariatem internetowym w Polsce Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej Nieustanny kontakt z unikatowymi pozycjami książkowymi Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej Dofinansowanie karty Multisport Partycypujemy w kosztach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej Wszystkie niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop Możliwość awansu na Koordynatora Filii i uzyskania znaczącej podwyżki Benefity dofinansowanie zajęć sportowych dofinansowanie szkoleń i kursów elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne firmowa biblioteka kawa / herbata napoje dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Przed przystąpieniem do rozmowy rekrutacyjnej prosimy o zapoznanie się z historią naszego Antykwariatu, profilem naszej działalności oraz naszym tekstem programowym "Manifest przyszłości". Wszystkie te treści znajdziecie państwo w linku poniżej: https://tezeusz.pl/info/o-nas-1 ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o. Jesteśmy liderem branży książki używanej na rynku e-commerce w Polsce. W 13 roku istnienia firmy wchodzimy w okres biznesowej dojrzałości, a jednocześnie dynamicznego rozwoju związanego z eksplozją rynku e-commerce. Pozyskujemy ponad 1 mln książek używanych rocznie, dzięki czemu nasi klienci nieustannie mają dostęp do unikatowych pozycji z każdej dziedziny. Jesteśmy jednym z największych lokalnych pracodawców, zatrudniającym ponad 160 osób w Krakowie oraz na terenie całej Polski. O naszej przewadze stanowi rozwinięta sieć handlowa (12 filii zakupowych) w kluczowych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań, Gdańsk Lublin, Szczecin, Łódź, Białystok i Olsztyn. Zakupy realizujemy zarówno od klientów instytucjonalnych (biblioteki, parafie, księgarnie, etc.) oraz indywidualnych. Prowadzimy także zakupy całkowicie przez internet za pomocą platformy skupksiazek.pl, którą dedykujemy przede wszystkim klientom indywidualnym. Tym sposobem każdego dnia nasze zbiory zasila ponad 5 tys. dodatkowych tytułów. W lipcu 2024 roku wykonaliśmy kolejny krok milowy w rozwoju Tezeusza. Z naszej dotychczasowej siedziby w podkrakowskim Lubniu przenieśliśmy się do nowego, ultranowoczesnego i ekologicznego biurowca w samym sercu Krakowa. Aktualnie centrum naszej aktywności biznesowej mieści się przy ul. Armii Krajowej 18, w budynku Galileo (kompleks biurowy GTC). To tu podejmowane są najważniejsze decyzje oraz wdrażana jest nasza strategia rozwoju. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".