Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania

  • Lublin
  • Jms Sp. Z O.o.
Specjalista / Specjalistka ds. ofertowania Miejsce pracy: Lublin Twój zakres obowiązków analiza dokumentacji technicznej sporządzanie przedmiarów wyszukiwanie Podwykonawców i Poddostawców rozsyłanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert przygotowywanie tabel ofertowych dla Inwestora optymalizacje projektów Nasze wymagania studia na kierunku Budownictwo (ukończone lub w trakcie) znajomość CAD, MS Office umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu duża inicjatywa oraz samodzielność w planowaniu i realizacji zadań praca stacjonarna w naszym biurze w Toruniu lub praca zdalna Mile widziane doświadczenie m.in. w kosztorysowaniu, praca na budowie, praca w biurze projektowym To oferujemy stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę uczestnictwo w ciekawych, różnorodnych projektach przez nas realizowanych benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna) pracę w zgranym zespole, w otoczeniu ludzi czerpiących radość z tego co robią Benefity prywatna opieka medyczna służbowy telefon do użytku prywatnego komputer do użytku prywatnego JMS Sp. z o.o. Naszą misją jest doskonalenie poziomu realizacji inwestycji oraz zdobywanie zaufania Inwestorów poprzez pełne zaangażowanie na każdym etapie procesu budowlanego, fachową, rzetelną i terminową obsługę realizacji oraz wykonanie usługi w najwyższej jakości. Podstawowym przedmiotem działalności Spółki od początku jej istnienia są usługi budowlane. Głównym obszarem działalności firmy jest Generalne Wykonawstwo obiektów handlowo – usługowych i przemysłowych na terenie całej Polski. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych. Na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000) (uodo) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016 r.) informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest JMS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu przy ul. Skłodowskiej – Curie 89 B zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000142042, o kapitale zakładowym w wysokości 266.000,00 zł, posiadająca REGON: 871639851, NIP: 8792342021 2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się za pośrednictwem e-mail: biuro@jmsto.pl, 3. Dane osobowe będą przetwarzane w zakresie określonym w art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108) w celu realizacji procesu rekrutacji (Podstawa prawna: art. 221 § 1 KP w zw. z art. 6 ust.1 lit. c RODO) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Dodatkowo, jeżeli wyrazi Pan/i na to dobrowolną, dodatkową odrębnie wyrażoną zgodę zawartą w formularzu aplikacyjnym Pana/i dane osobowe będą przetwarzane także a) w zakresie wizerunku (Podstawa prawna: art. 221 § 1 KP w zw. z art. 6 ust.1 lit. a RODO) b) w zakresie prowadzenia przyszłych rekrutacji (Podstawa prawna: art. 221 § 1 KP w zw. z art. 6 ust.1 lit. a RODO) 4. Jeżeli wyrazi Pan/i którąkolwiek z wyżej wskazanych zgód przysługiwać będzie Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć poprzez złożenie pisemnego oświadczenia woli przesłanego listem poleconym na adres Administratora Danych lub w korespondencji e-mail na adres: biuro@jmsto.pl, 5. Podanie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, ale koniecznie do wzięcia udziału w rekrutacji/zawarcia umowy. 6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres 24 miesięcy. W razie cofnięcia zgody na przyszłe rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. 7. Przewidywane kategorie odbiorców danych: Zarząd, Menadżerowie kontraktu, Kierownicy budów, Inżynierowie budów, pracownicy Dziełu księgowości, kadr i płac, BHP. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji) 9. Przysługuje Pani/u także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.