Specjalista / Specjalistka Service Desk z językiem niemieckim

  • Szczecin
  • Euvic It
Specjalista / Specjalistka Service Desk z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Technologie, których używamy System operacyjny Windows O projekcie Poszukujemy Specjalistki / Specjalisty Service Desk ze znajomością języka niemieckiego. Dołącz do nas i razem zbudujmy zespół, który udzieli wspracia IT dla gabinetów dentystycznych. Poszukujemy osoby, chętnej do podjęcia pracy w modelu hybrydowym, która kilka razy w miesiącu będzie udzielała wsparcia stacjonarnie w Berlinie. Twój zakres obowiązków Terminowa realizacja zgłoszeń serwisowych Sporządzenie dokumentacji z realizacji zadania serwisowego Zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów Dojazd do klienta Niemcy - Berlin (2-3 razy w miesiącu, w ramach pojedynczych wyjazdów) Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz bezpośrednie wsparcie klientów Podnoszenie kwalifikacji zawodowych Instalacje i standaryzacje urządzeń Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, zgodną ze standardami firmy Raportowanie wykonanych zleceń w systemie Nasze wymagania Prawo jazdy kat. B Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1/C2) Minimum średnie wykształcenie (techniczne/informatyczne) Znajomość budowy komputerów, mile widziane doświadczenie serwisowe Znajomość podstaw sieci Dyspozycyjność, komunikatywność Zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów Tak organizujemy naszą pracę Tak pracujemy wewnątrz organizacji u klienta To oferujemy Pracę w formie hybrydowej Pakiet benefitów do wyboru: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karty sportowe (Multi Sport, Medicover Sport) Benefity prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie karty sportowe (Multi Sport, Medicover Sport) Etapy rekrutacji Rozmowa z Managerem Projektu Euvic IT W obszarze infrastruktury IT gwarantujemy efektywne zarządzanie wszystkimi niezbędnymi, operacyjnymi elementami IT – od strategii, poprzez procesy i dane, po zasoby sprzętowe i ludzkie. → Utrzymujemy, wspieramy i optymalizujemy zarówno sprzęt jak i oprogramowanie, świadczymy usługi wsparcia dla użytkowników końcowych i call center, a dzięki monitoringowi zapewniamy pełną kontrolę zarówno nad tradycyjnymi centrami danych, jak i w ramach infrastruktury w chmurze. → Zapewnienie bezpieczeństwa na każdym poziomie infrastruktury to dla nas priorytet. Nasze holistyczne podejście pozwala skutecznie identyfikować potencjalne zagrożenia, a także integrować różnorodne środki bezpieczeństwa, co stanowi kluczową strategię w kontekście złożoności dzisiejszego środowiska IT. → Stawiamy na kompleksowe podejście oparte na procesie ciągłego doskonalenia się i rozwoju, dzięki czemu jesteśmy w stanie odpowiadać na złożone wyzwania biznesowe. Jesteśmy klientocentryczni - priorytetowo traktujemy indywidualne wymagania i oczekiwania naszych klientów. Działamy w ustrukturyzowany sposób, oparty o uznane metodologie, zapewniające skuteczne i zorganizowane podejście do realizacji projektów. Jesteśmy w stanie zaproponować efektywne rozwiązania bez względu na etap rozwoju biznesu klienta. → Posiadamy certyfikacje, które potwierdzają zdolność do dostarczania produktów i świadczenia usług na najwyższym poziomie. → Korzystamy z know-how Grupy Euvic zlokalizowanej w 11 krajach. → Obsługujemy projekty wielojęzycznie - zdalnie z Polski i lokalnie za granicą przy współpracy z partnerami. → Posiadamy wielojęzyczny Service Desk działający w trybie 24/7/365. Branża: Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu Wielkość firmy: 501-1000 pracowników Siedziba główna: Kraków, małopolskie Założona: 2001 Dla tych, którzy lubią wiedzieć wiecej, zapoznaj się z naszymi usługami lepiej ➙ https://www.euvic.com/pl/oferta/infrastruktura-it/ Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO") jest Euvic IT S.A., ul. Stanisława Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków. Twoje dane będą przetwarzane w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji. Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: euvicit@euvic.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 12 39 51 300. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych oraz przysługujących Ci praw możesz przeczytać na stronie: https://www.euvic.com/pl/o-nas/rodo/#tab-65d34ee816b2f-2. Wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować pod adres e-mail: iodo-euvicit@euvic.pl. Wszelką korespondencję na tematy związane z rekrutacją prosimy kierować na adres: rekrutacja-euvicit@euvic.pl. Przesłane dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia procesu rekrutacji przez Euvic IT S.A. Aby cofnąć zgodę na prowadzenie przyszłych procesów rekrutacyjnych napisz żądanie na adres: rekrutacja-euvicit@euvic.pl.