Agent ds. Wsparcia Operacji

  • Kalisz
  • Fedex
- Agent ds. Wsparcia Operacji Miejsce pracy: Kalisz, ul. Noskowska 20 Zakres obowiązków: współpraca w zespole celu osiągania wysokiej jakości pracy biura monitorowanie historii przesyłek i wyjaśnianie niezgodności obsługa Klientów (telefoniczna, mailowa i bezpośrednio w oddziale) z dbałością o poziom ich satysfakcji i standardy pracy przygotowanie raportów i zestawień obsługa serwisu dokumentów zwrotnych rozliczanie przesyłek za pobraniem i faktur gotówkowych Profil kandydata: bardzo dobra organizacja pracy własnej zaangażowanie i nastawienie na realizację zadań umiejętność współpracy z podwykonawcami umiejętności pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2 Nasza oferta: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego ) nagrody jubileuszowe Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach prawnych, finansowych i psychologicznych dofinansowanie do nauki wsparcie w działaniach rozwojowych dodatkowe świadczenia socjalne Firma FedEx poważnie podchodzi do filozofii, która stawia pracowników na pierwszym miejscu. Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse rozwoju dla wszystkich i zaangażowanym w budowanie różnorodnego i wolnego od dyskryminacji zespołu pracowniczego. Nasza firma FedEx to jedna z największych firm świadczących usługi transportu ekspresowego, która konsekwentnie uznawana jest za jedną z 10 najbardziej podziwianych firm w rankingu magazynu „Fortune”. Każdego dnia FedEx dostarcza rozwiązania transportowe i biznesowe dla swoich klientów pochodzących z 220 krajów i na obszarze całego świata. Obsługa tej globalnej sieci jest możliwa dzięki wyjątkowemu zespołowi pracowników FedEx zaangażowanych w dostarczanie usług najwyższej jakości. Nasza filozofia Filozofia P-S-P (ang. People-Service-Profit – Ludzie-Usługa-Zysk) określa zasady leżące u podstaw każdej decyzji, polityki lub działania firmy FedEx. Nasza firma troszczy się o swoich pracowników, a oni w zamian zapewniają perfekcyjną obsługę naszych klientów, którzy z kolei nagradzają nas dochodem niezbędnym dla zabezpieczenia naszej przyszłej działalności. Najważniejszym elementem, dzięki któremu filozofia People-Service-Profit ma tak pozytywny wpływ na firmę, jest zamknięcie tego koła poprzez wprowadzenie zysków z powrotem do działalności i inwestowanie w naszych pracowników. Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy. Nasza kultura Nasz sukces w branży jest zasługą naszych pracowników. Dzięki naszej filozofii P-S-P stworzyliśmy środowisko pracy zachęcające członków zespołów do stosowania innowacyjnego podejścia podczas świadczenia jak najwyższej jakości usług dla naszych klientów. Troszczymy się o ich dobro i doceniamy ich wkład w działalność firmy.