Starszy Kierownik ds Sieci Lokalnych AFH

  • Warszawa
  • Pepsico
OverviewJako Starszy Kierownik ds. Sieci Lokalnych raportować będzięsz bezpośrednio do Dywizyjnego Kierownika Sprzedaży.Dlaczego powinieneś/powinnaś dołączyć do zespołu? Praca na tym stanowisku pozwoli Ci na rozwijanie umiejętności oraz budowanie doświadczenia poprzez codzienne wyzwania związane z udziałem w ciekawych projektach, wprowadzaniem innowacji w rynku, Będziesz pracował z najlepszymi na rynku liderami dzięki czemu rozwiniesz swoje umiejętności analityczne i negocjacyjne.Jak pracujemy i co możemy zaoferować? Pracujemy głównie w terenie ponieważ w naszym DNA jest kontakt z klientem, konsumentem i rynkiem który jest nam podległy.Preferowane miejsce zamieszkania kandydata to: Warszawa lub okoliceNajważniejsze benefity dla tego stanowiska to: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, platforma kafeteryjna, Pracowniczy Program Emerytalny, Program Wsparcia Pracowników (np. konsultacje z psychologami lub doradcami finansowymi) samochód służbowy oraz system premiowy. ResponsibilitiesZakresy odpowiedzialnościosiąganie wyznaczonych planów sprzedaży poprzez ustalony wzrost VPOnegocjowanie/renegocjowane warunków handlowych i podpisywanie umów handlowychegzekucja wyznaczonych standardów, ekspozycji, list asortymentowych oraz innych wskaźników KPIplanowanie działań promocyjnych u obsługiwanych klientówegzekucja planów promocyjnych u powierzonych klientówodpowiedzialność za realizację budżetu dedykowanego na poziomie klientówwdrożenie iu powierzonych klientów pełnej agendy marketingowej FLPreprezentowanie FLP w kontaktach z kluczowymi klientamiaktywna współpraca i skuteczna komunikacja z działem sprzedaży,DSM, DX, RSM, PHrealizacja innych zadań zgodnych z bieżącą polityką firmy QualificationsDoświadczenie wymagane na stanowisku: 3 lata doświadczenia w pracy z klientami doświadczenie w tworzeniu prezentacji sprzedażowych (znajomość w stopniu dobrym obsługę programów MS Office, w tym Excel i Power Point)umiejętność analitycznego myślenia i planowaniaumiejętność budowania długotrwałych relacji z klientemznajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnymwykształcenie średnie/preferowane wyższewysoka kultura osobistawysoka umiejętność organizacji czasu pracy