Starszy Referent W Punkcie Obsługi Klienta

  • Otwock
  • Pge Dystrybucja S.a. Centrala

Twój zakres obowiązków :

  • Bezpośrednia obsługa Klienta w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego,
  • Przyjmowanie pism i wniosków od Klientów (w tym skarg i reklamacji),
  • Wprowadzanie danych do dedykowanych systemów,
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom,
  • Współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki

Nasze wymagania :

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych oraz czasowej zmiany miejsca pracy (szkolenia adaptacyjne, zastępstwo)

To oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Jak chcesz się z Tobą skontaktować się z firmą Pge Dystrybucja S.a. Centrala?

lub