Staż w Dziale Jakości Klienta

  • Błonie
  • Borgwarner

Cel stanowiska:Stażysta/ka w Dziale Jakości Klienta będzie ściśle współpracować z Inżynierami Jakości w celu usprawniania procesów, uzyskiwania dobrych wyników jakościowych oraz zadowolenia klienta.Kluczowe obowiązki:Przeprowadzanie analiz jakościowych z wykorzystaniem narzędzi jakościowych,Tworzenie raportów 8D,Zbieranie i analiza danych jakościowych,Nadzór i aktualizacja bazy danych klientów,Nadzór nad wdrażaniem zmian w produkcie/procesie,Weryfikowanie kosztów reklamacji.Kogo szukamy? Student lub absolwent kierunku technicznego,Dostępność 5 dni w tygodniu,Chęć rozpoczęcia pracy i zdobycia doświadczenia zawodowego,Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,Swoboda poruszania się w Excelu,Najbardziej cenione kompetencje:Analityczne myślenie,Dokładność,Rozwiązywanie problemów,Komunikatywność,Współpraca w grupie.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Bezpłatny transport do fabryki z Warszawy (Rondo Daszyńskiego, Ciepłownia Wola),Wsparcie zgranego, przyjaznego zespołu,Możliwość dofinansowania dalszej edukacji (studia magisterskie, podyplomowe),Możliwość rozwoju i udział w szkoleniach,Pakiet benefitów (opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie w PZU dla pracownika, karta Multisport, dodatki pieniężne świąteczne).#LI-JR1#LI-Onsite