Staż w Dziale Jakości Klienta

  • Pruszków
  • Borgwarner Emobility Poland

Cel stanowiska: Stażysta/ka w Dziale Jakości Klienta będzie ściśle współpracować z Inżynierami Jakości w celu usprawniania procesów, uzyskiwania dobrych wyników jakościowych oraz zadowolenia klienta. Pass (mazowieckie) Kluczowe obowiązki: Przeprowadzanie analiz jakościowych z wykorzystaniem narzędzi jakościowych, Tworzenie raportów 8D, Zbieranie i analiza danych jakościowych, Nadzór i aktualizacja bazy danych klientów, Nadzór nad wdrażaniem zmian w produkcie/procesie, Weryfikowanie kosztów reklamacji. Kogo szukamy? Student lub absolwent kierunku technicznego, Dostępność 5 dni w tygodniu, Chęć rozpoczęcia pracy i zdobycia doświadczenia zawodowego, Znajomość języka angielskiego na poziomie B2, Swoboda poruszania się w Excelu, Najbardziej cenione kompetencje: Analityczne myślenie, Dokładność, Rozwiązywanie problemów, Komunikatywność, Współpraca w grupie. To oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Bezpłatny transport do fabryki z Warszawy (Rondo Daszyńskiego, Ciepłownia Wola), Wsparcie zgranego, przyjaznego zespołu, Możliwość dofinansowania dalszej edukacji (studia magisterskie, podyplomowe), Możliwość rozwoju i udział w szkoleniach, Pakiet benefitów (opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie w PZU dla pracownika, karta Multisport, dodatki pieniężne świąteczne).