Kierownik/ -czka ds. Zapewnienia Jakości

  • Warszawa
  • Servier
.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie podlegała bezpośrednio Dyrektorowi ds. Jakości i będzie odpowiedzialna za: Nadzorowanie, planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu, Zapewnienie zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normami wewnętrznymi i zewnętrznymi, Wdrażanie nowych wymagań prawnych i dobrych praktyk, Zapewnienie przygotowania, organizacji i prowadzenia inspekcji, audytów korporacyjnych i audytów klientów Konstruowanie i nadzór nad wdrażaniem procedur Farmaceutycznego Systemu Jakości zgodnie z obowiązującymi wymaganiami Procesy m.in. analiza ryzyka, kontroli zmian, działań korygujących i zapobiegawczych CAPA, program zapobiegania zanieczyszczeniom krzyżowym, reklamacje, szkolenia, audyty wewnętrzne i zewnętrzne, przegląd jakości produktów i przegląd zarządzania, kwalifikacja dostawców, system dokumentacji, integralność danych i systemów informatycznych, umowy jakościowe, zgodność z dokumentacją rejestracyjną Podejmowanie niezależnych decyzji w sprawie certyfikacji serii oraz dopuszczenia lub odrzucenia serii produktów leczniczych, Podejmowanie decyzji o zawieszeniu/wycofaniu serii produktu leczniczego z obrotu oraz koordynowanie i ewidencjonowanie wycofania serii produktu leczniczego z obrotu Poszukujemy kandydatów/ -tek posiadających: Wykształcenie wyższe: farmaceutyczne, chemiczne, biotechnologiczne lub pokrewne, Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Dobra znajomość Prawa Farmaceutycznego i wymagań GMP, Umiejętność identyfikacji czynników ryzyka i opracowywania analizy ryzyka, Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office Mile widziana znajomość narzędzi statystycznych systemów ERP i systemów zarządzania jakością Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Uprawnienia osoby wykwalifikowanej, które będą znaczącym atutem Kandydata/ -tkę powinny charakteryzować: Wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz umiejętnością pracy w zespole i motywowania go Bardzo dobra organizacja pracy Umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań, rekrutacji i rozwoju pracowników Znajomość branży i trendów rynkowych w celu dostosowania strategii jakościowych do zmieniających się wymagań rynku Umiejętnością analizowania danych i procesów, umiejętnością przeprowadzania ocen ryzyka i wdrażania działań prewencyjnych, zarządzania zmianą, doskonalenia i upraszczania procesów. Odporność na stres i umiejętność wprowadzania zmian z nastawieniem na realizację celów, Umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia oraz szybkiego podejmowania decyzji i zachowania skuteczności w działaniu pod presją czasu, Umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów, Autonomia i innowacyjność w działaniu oraz otwartość na nowe wyzwania, Zaangażowanie i motywacja Rzetelność i konsekwencję w wykonywaniu powierzonych zadań. Oferujemy: Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie Kulturę pracy opartą na wartościach renomowanej, międzynarodowej firmy, Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem socjalnym, Ciekawą wyzwania i możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego. Niezależnie od obszaru specjalizacji, Twoja praca w Grupie Servier przyczyni się do postępu terapeutycznego z korzyścią dla pacjentów. Dołączysz do wysoko wykwalifikowanego zespołu i w pełni rozwiniesz swój potencjał w profesjonalnym środowisku. Indywidualnie dostosowany proces onboardingu, możliwości mobilności wewnętrznej w ramach Grupy Servier, wysokiej jakości szkolenia, odpowiedzialne zarządzanie, kultura pracy zespołowej... Wszystko to i o wiele więcej w miejscu pracy, w którym Twoje samopoczucie jest dla nas ważne. W Servier współtworzymy postęp w medycynie w odpowiedzi na potrzeby pacjentów a różnorodność naszych pracowników uznajemy za źródło bogactwa sprzyjające realizacji naszego Powołania.