Strategic Commodity Buyer

  • Zabrze
  • Human E Hunter Professional
Opis firmy Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:  Strategic Commodity Buyer . Opis stanowiska Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach zakupowych Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO) Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time) Wspieranie Działu Jakości w procesie zatwierdzenia koncepcji budowy narzędzi przedstawionych przez dostawców Dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy dostawcami i Działem Jakości w celu otrzymania właściwie skonstruowanych narzędzi w wymaganym terminie Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA) Wymagania Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne) Doświadczenie zawodowego w zakupach, zakupach strategicznych, łańcuchu dostaw w międzynarodowym środowisku produkcyjnym Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną i/ lub technologią w danych kategoriach zakupowych Doświadczenie w pracy z modelami kosztowymi (Should Cost, Cost Breakdown) Doświadczenie w budowaniu strategii zakupowej firmy Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych Otwartość na podróże służbowe do 30% całkowitego czasu pracy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Oferujemy Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pierwszą umowę na okres 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony) Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie roczne  Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym, międzynarodowym środowisku Ciągłą możliwość rozwoju/pakiet szkoleń pracowniczych Pracę w nowoczesnym i przestrzennym biurze z prywatnym parkingiem (w trybie hybrydowym) Prywatną opiekę na życie, program emerytalny oraz grupowe ubezpieczenie zdrowotne Pozostały pakiet benefitów: wyprawka dla dziecka, program rekomendacji pracowniczej, welcome pack, wyprawka dla dziecka zniżki na firmowe produkty, dofinansowanie do posiłków w kantynie, program VIP Whirlpool – dodatkowe zniżki na produkty AGD oraz system kafeteryjny (zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać) Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą formularza zgłoszeniowego. Czekamy na Ciebie! Wymagania Oczekujemy Oferujemy