Strategic Controlling Manager - banking sector

  • warsaw
  • opracowywanie założeń i projektów Strategii Spółki we współpracy z Kierownictwem Spółki,
  • współpraca z Kierownictwem Spółki przy operacjonalizacji Strategii,
  • tworzenie analiz i rekomendacji wspierających realizację Strategii, w tym bieżąca analiza pozycji konkurencyjnej Spółki,
  • bieżące monitorowanie postępów realizacji celów strategicznych,
  • stała współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki prowadząca do prawidłowej realizacji przyjętych założeń strategicznych i biznesowych Spółki oraz dostarczanie rekomendacji dotyczących podnoszenia efektywności biznesu,
  • udział w tworzeniu strategii produktowych i cenowych,
  • udział w przygotowaniu Kierownictwa Spółki na spotkania, konferencje, warsztaty, wystąpienia, wywiady związane ze strategicznymi kierunkami rozwoju Spółki,
  • organizacja i nadzorowanie procesu budżetowego, kontrola realizacji budżetów i planów sprzedażowych, prognozowanie wyników biznesowych,
  • analiza rentowności linii biznesowych, produktów, projektów i przedsięwzięć,
  • realizacja zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem (m.in. monitorowanie ryzyk strategicznych, prowadzenie analiz scenariuszowych, monitorowanie wskaźników Planu Naprawy, identyfikacja i monitorowanie ryzyka inwestycyjnego i powierniczego),
  • współpraca z Kierownictwem Spółki przy projektowaniu celów premiowych,
  • nadzór nad opracowaniem informacji i raportów dla organów Spółki oraz realizacją obowiązków sprawozdawczych Spółki,
  • zarządzanie zespołem pracowników Departamentu Strategii i Planowania i raportowanie do Dyrektora Zarządzającego Pionem Strategii i Finansów.
Tworzenie analiz i rekomendacji wspierajacych realizacje strategii|Analiza rentowności linii biznesowych, produktów, projektów i przedsięwzięć
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: Finanse, Rachunkowość Zarządcza, Ekonomia)
  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym (min. 4 lata),
  • praktyczna znajomość zagadnień kontrolingu strategicznego, finansowego i zarządczego,
  • łatwość kreowania zaawansowanych analiz strategicznych i biznesowych,
  • wiedza w zakresie podstaw rachunkowości i zasad sporządzania sprawozdawczości finansowej,
  • praktyczna wiedza w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań w obszarze analiz,
  • umiejętność zarządzania zespołem, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją, otwartość na zmiany,
  • zaawansowana znajomość narzędzi do analizy danych i projektowania raportów (w szczególności VBA, Power BI).
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
  • premia roczna
  • bogaty pakiet benfitów pozapłacowych
  • ubezpieczenie medyczne