Stanowisko ds. nadzoru, odwołań i obsługi klientów w obszarze świadczeń dla rodzin (na czas zastępstwa)

  • Warszawa
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko ds. nadzoru, odwołań i obsługi klientów w obszarze świadczeń dla rodzin (na czas zastępstwa) Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków odpowiada za organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji przez Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin (CSR) procesów obsługi świadczeń dla rodzin (300+, 800+, RKO, dofinansowanie pobytu w żłobku), w tym w szczególności przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych oraz realizowanie działań zaradczych wobec ujawnionych nieprawidłowości rozpatruje sprawy z zakresu obsługi świadczeń dla rodzin zgłaszanych przez podmioty zewnętrzne oraz w ramach sprawowanego nadzoru, w szczególności udzielanie odpowiedzi na skargi, interwencje i petycje rozpatruje odwołania do Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) od decyzji ZUS w sprawach świadczeń dla rodzin, od których służy odwołanie w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, w tym prowadza postępowania wyjaśniające i wydaje decyzje z upoważnienia Prezesa ZUS oraz rozpatruje skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego od tych decyzji i sporządzą stanowiska merytoryczne dla Wydziału Obsługi Prawnej dotyczące tych skarg prowadzi warsztaty dla komórki CSR i innych wewnętrznych komórek organizacyjnych Zakładu oraz podmiotów zewnętrznych w zakresie przepisów i procedur dotyczących ustalania i wypłaty oraz świadczeń dla rodzin, w tym udział w konferencjach, seminariach i webinariach udziela informacji klientom Zakładu w zakresie świadczeń dla rodzin Nasze wymagania wykształcenie wyższe (administracja, ubezpieczenia społeczne, polityka społeczna, polityka rodzinna) minimum 1 rok stażu pracy Mile widziane minimum 3 lata pracy związanej z realizacją przepisów dotyczących, ubezpieczenia społecznego, polityki społecznej, polityki rodzinnej To oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracy możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp. bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury) system premiowy Benefity dofinansowanie zajęć sportowych dofinansowanie szkoleń i kursów dofinansowanie wypoczynku Dodatkowe informacje: proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i/lub sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane poszukujemy pracownika na stanowisko (tj. od referenta do głównego specjalisty), który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. nadzoru, odwołań i obsługi klientów w obszarze Świadczeń dla Rodzin Warunki wykonywania pracy: Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Wymagania dodatkowe: umiejętność podejmowania decyzji umiejętność rozwiązywania problemów terminowość samodzielność współpraca Zakład Ubezpieczeń Społecznych Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.