Supplier Relation Manager

  • Tychy
  • Automation Trader
Supplier Relation Manager Miejsce pracy: Tychy Twój zakres obowiązków Monitorowanie rynku dostawców. Aktywne pozyskiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie. Zarządzanie portfolio dostawców - selekcja i wybór oraz ocena wydajności, jakości i terminowości dostaw. Budowanie partnerskich i trwałych relacji z dostawcami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami. Rozwiązywanie trudnych sytuacji na linii dostawca – firma. Codzienna współpraca z działem sprzedaży i logistyki w celu zapewnienia ciągłości i jakości dostaw oraz konkurencyjnej oferty produktowej. Analizowanie trendów rynkowych i prognozowanie przyszłych potrzeb zakupowych. Nadzór nad aktualnością i kompletnością oferty produktowej w systemie ERP. Poszukiwanie optymalizacji procesów i kosztów zakupu. Czynny udział w kształtowaniu polityki sprzedażowej i zakupowej firmy. Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących wydajności dostawców i kosztów zakupu oraz innych zestawień i prezentacji na polecenie przełożonego. Udział w spotkaniach działowych. Wsparcie w procesie wdrożenia nowych pracowników Działu Zakupów. Pełnienie roli mentora. Współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia płynności procesów zakupowych i realizacji wspólnych projektów. Nasze wymagania Min. 3 letnie doświadczenie w zakupach lub negocjacjach w branży B2B. Udokumentowane doświadczenie w budowaniu trwałych relacji z dostawcami. Znajomość j. angielskiego (poziom C1) umożliwiająca swobodną komunikację z międzynarodowymi dostawcami. Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne). Umiejętność obsługi pakietu MS Office i narzędzi do analiz danych. Znajomość systemów ERP i narzędzi do zarządzania relacjami z dostawcami. Doskonałe umiejętności interpersonalne: komunikacji i współpracy w zespole. Asertywność i umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji zakupowych. Wysokie umiejętności analityczne. Umiejętność planowania, ustalania priorytetów i organizowania pracy. Umiejętność pracy w sytuacji kryzysu, zmiany i presji czasu. Zorientowanie na wyniki, determinacja w dążeniu do celu i odporność na porażki. Proaktywność i kreatywność w poszukiwaniu nowych możliwości i rozwiązywaniu problemów. Mile widziane Doświadczenie w branży technicznej (automatyki przemysłowej) Nastawienie na stały rozwój i doskonalenie własnych kompetencji. Aktywne prawo jazdy kat. B. To oferujemy Pracę w firmie o zasięgu globalnym - możliwość współpracy z dostawcami z różnych zakątków świata. Pracę w zgranym, pełnym energii i zaangażowania zespole, który stawia sobie ambitne cele i nie boi się wyzwań. Przyjazną atmosferę pracy, w nowoczesnej przestrzeni biurowej. Pełne wdrożenie i wsparcie na stanowisku pracy. Pomoc Działu Zakupów w procesie przygotowywania wycen i ofert dla Klienta. Działania szkoleniowe oraz możliwość rozwoju w ramach struktur firmy. Narzędzia pracy najwyższej jakości (firmy Apple). Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę. Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od uzyskanych wyników. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych ubezpieczenie na życie spotkania integracyjne brak dress code’u parking dla pracowników działania rozwojowe AUTOMATION TRADER Automation Trader to dynamiczna firma, która z pasją napędza zmiany w branży automatyzacji. Naszą misją jest tworzenie świata, w którym klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują - zawsze na czas. Jesteśmy niezawodnym partnerem, który zapewnia ciągłość produkcji i szybkie rozwiązywanie problemów. To z kolei pozwala na oszczędności i skupienie się naszych klientów na innych celach. Nasze wartości to esencja tego, kim jesteśmy. Napędzani ambicją, nieustannie dążymy do perfekcji. "Sky is the limit" to nasze motto,a każde wyzwanie traktujemy jako okazje do rozwoju i doskonalenia. Nasza determinacja i odporność na trudne rynkowe realia pozwalają dostarczać wyniki, które przekraczają oczekiwania klientów. Działamy szybko i skutecznie. Jako eksperci w rozwiązywaniu problemów, dostarczamy realną wartość naszym klientom. Jesteśmy ich wsparciem, oferując proste i skuteczne wyjścia z trudnych sytuacji. Zorientowanie na człowieka jest dla nas kluczowe – słuchamy, komunikujemy się szczerze i otwarcie, budując relacje oparte na zrozumieniu i bezpieczeństwie. Działamy globalnie, w zrozumieniu oraz zgodzie z uwarunkowaniami kulturowymi. Nasz zespół to międzynarodowa mieszanka talentów, co pozwala nam budować relacje w każdym zakątku świata. Pozostajemy naturalnym wyborem klientów wszędzie tam, gdzie liczy się szybkość i niezawodność. Stosujemy nowoczesne technologie i tworzymy zgrany, efektywny team, który zawsze stawia sobie ambitne cele i nie boi się wyzwań. Jeśli chcesz być częścią tego zespołu, współpracować ze specjalistami z najwyższej półki i masz ambicję, by działać w globalnej firmie z wieloletnim doświadczeniem - Automation Trader jest miejsce dla Ciebie. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AUTOMATION TRADER z siedzibą w: BROWAROWA 21, 43-100 TYCHY (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: marketing@automationtrader.com.