Dyrektor Departamentu Wsparcia Inwestycji

  • Warszawa
  • Paih
Praca w Departamencie Wsparcia Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci dofinansowanie do karty Multisport dostęp do Platformy Kafeteryjnej możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań Obowiązki: identyfikacja i pozyskiwanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski, w szczególności projektów innowacyjnych w branżach strategicznych dla gospodarki Polski dostarczanie inwestorom zagranicznym aktualnych i kluczowych informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce monitorowanie barier w inwestowaniu, sporządzanie raportów w tym zakresie i podejmowanie działań na rzecz poprawy klimatu inwestycyjnego pozyskiwanie i skuteczna obsługa inwestycji polskich przedsiębiorców przygotowanie oraz realizacja misji inwestycyjnych, mających na celu pozyskiwanie nowych inwestycji planowanie i współpraca z partnerami PAIH w zakresie kreowania narzędzi wsparcia inwestycji ustalenie wskaźników efektywności (KPI) i ich egzekwowanie w zespole koordynowanie pracy departamentu i rozliczanie z efektów pracy zarządzanie i motywowaniu podległego zespołu prezentowanie oferty PAIH podczas wystąpień publicznych raportowanie działań do Zarządu i organów nadzorczych Wymagania: minimum 5 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo, stosunki międzynarodowe, handel zagraniczny lub pokrewne biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2 minimum), znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem doświadczenie zawodowe w obszarze inwestycji gospodarczych oraz doskonała znajomość rynku polskiego znajomość narzędzi i technik oceny projektów inwestycyjnych umiejętność negocjacji oraz budowania relacji biznesowych umiejętność analizy i prognozowania trendów oraz podejmowania trafnych decyzji zarządzanie podległym zespołem, w tym mentoring, rozwój, motywacja, ocena skuteczności działań i budżetowanie doświadczenie w optymalizacji procesów i rekomendacji działań i rozwiązań samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów