Dyrektor oddziału

  • Łódź
  • Step It Academy
Dyrektor oddziału Miejsce pracy: Łódź Twój zakres obowiązków Ogólne zarządzanie branżą (personel, sprzedaż, marketing, procesy biznesowe, jakość usług) Rozwój oddziału zgodnie z planem wzrostu Zarządzanie działalnością finansowo-gospodarczą oddziału Przygotowanie sprawozdań i raportów z wyników Wdrożenie kluczowych wskaźników efektywności firmy (ilościowe, jakościowe) Nasze wymagania Znajomość języka ukraińskiego i polskiego (wymagana) Doświadczenie zawodowe 3 lata lub więcej w zarządzaniu firmą/oddziałem/własnym projektem (wymagane) Dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, nauczania, rozwijania, motywowania Wiedza i zrozumienie głównych aspektów prowadzenia biznesu (zarządzanie, finanse, marketing/sprzedaż, HRM) To oferujemy Praca w stabilnej międzynarodowej firmie na rozwijającym się rynku Niezależność stanowiska Konkurencyjne wynagrodzenie: pensja + premie uzależnione od wyników pracy Komfortowe warunki pracy Benefity dofinansowanie szkoleń i kursów elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi brak dress code’u kawa / herbata możliwość uzyskania uprawnień O nas STEP IT Academy - od 1999 roku jest liderem w zakresie edukacji informatycznej. Jesteśmy największą międzynarodową firmą z setkami tysięcy absolwentów na całym świecie. Specjalizujemy się w edukacji informatycznej dorosłych i dzieci. Zajęcia skupione są na praktyce. Program jest dostosowany do branży IT i jest stale aktualizowany, dlatego jesteśmy przekonani, że dostarczamy najbardziej odpowiednią i pożądaną wiedzę, która pozwoli naszym absolwentom stać się częścią najlepszych światowych firm informatycznych. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez STEP IT ACADEMY LDZ sp. z o.o. z siedzibą w: Henryka Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: SYCHEVSKA_V@ITSTEP.ORG.