Inspektor nadzoru elektrycznego

  • Bieruń
  • Gmina BieruŃ
Inspektor nadzoru elektrycznego Miejsce pracy: Bieruń Twój zakres obowiązków prowadzenie i nadzorowanie spraw dotyczących prac projektowych i kosztorysowych oraz robót budowlanych, związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi, zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji powierzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, wykonywanie nadzoru inwestorskiego, odbiory i rozliczenia zadań oraz weryfikacja faktur, udział w naradach koordynacyjnych, koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych i kosztorysowych, udział w uzgodnieniach dokumentacji projektowych i kosztorysowych, udział w opracowaniu dokumentów przetargowych do zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, a także w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych, udział w sporządzaniu umów oraz nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami, korespondencja z mieszkańcami oraz załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw, przygotowanie sprawozdań okresowych z realizacji zadań, inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów. Nasze wymagania Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku odpowiadającym posiadanym uprawnieniom budowlanym, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 4-letni staż pracy, obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawa budowlanego i innych związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów, prawo jazdy kat. B, umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz. Wymagane dokumenty i oświadczenia: pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji. Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści: „Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 września 2024 r.: w formie elektronicznej na adres e-mail urzad@um.bierun.pl lub skrzynkę ePuap/Bierun/SkrytkaESP wypełniając załączony formularz dostępny na stronie internetowej urzędu. Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku, w formie papierowej w Kancelarii Urzędu, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń,z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora nadzoru ds. elektrycznych w Wydziale Inwestycji i Remontów” Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Bieruniu po terminie, nie będą rozpatrywane. Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta wpłynie najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Wynik naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Bieruniu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 708 09 14. Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie. To oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”, perspektywę rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów, pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej, możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok. Urząd Miejski w Bieruniu jest pracodawcą równych szans. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Osoby z niepełnosprawnością mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – należy złożyć wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (nie dotyczy stanowisk kierowniczych). W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy na stanowisku: Budynek przy ul. Rynek 14 (siedziba Urzędu Miejskiego w Bieruniu) o częściowych barierach architektonicznych, wyposażony w podjazd oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w godz. 7.30-15.30 Wydłużony dzień pracy –poniedziałki 07.30 – 17.00. Skrócony dzień pracy piątki 7.30-14.00. O nas Urząd Miejski w Bieruniu 1. Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Miejski w Bieruniu z siedzibą w Bieruniu – reprezentowany przez Burmistrza Miasta, przy ul. Rynek 14. 2. Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych jest Inspektor Danych Osobowych (adres e-mail: iod@um.bierun.pl). 3. Dane osobowe przetwarza się w celu rozpatrzenia aplikacji kandydata na wolne stanowisko pracy w procesie rekrutacji, na podstawie art. 221 Kodeksu pracy. 4. Dane będą przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w procesie rekrutacji. 5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych. 6. Tam gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia do cofnięcia zgody. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, warunkiem niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów prawnych. 9. W przypadku przetwarzania podanych danych osobowych nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.