Zastępca Dowódcy Zmiany w Galerii Handlowej

  • Bielsko-Biała
  • Securitas Polska Sp. Z O.o.
Zastępca Dowódcy Zmiany w Galerii Handlowej Miejsce pracy: Bielsko-Biała Twój zakres obowiązków koordynowanie zadań ochrony w porozumieniu z Dowódcą Zmiany, utrzymanie pozytywnej relacji z Klientem, prowadzenie dokumentacji związanej z obiektem, obsługa monitoringu, patrolowanie pasażu, realizacja kontrolnych obchodów galerii, nadzór nad prawidłową realizacją usługi i dbanie o jej wysoką jakość. Nasze wymagania niekaralność, umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, znajomość obsługi komputera. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. To oferujemy umowę na pełny etat, praca w systemie 12 lub 24 godzinnym, atrakcyjne wynagrodzenie, gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze 10-tego każdego miesiąca, pakiet szkoleń, kompletne umundurowanie, ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy, dofinansowanie do karnetów sportowych, możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Benefity dofinansowanie szkoleń i kursów elastyczny czas pracy preferencyjne pożyczki SECURITAS POLSKA Sp. z o.o. Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Obecnie do Naszego Zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Zastępca Dowódcy Zmiany w Galerii Handlowej Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: Polityka prywatności https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/ Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.