Kierownik Showroom'u

  • Warszawa
  • Michael Page


  • Zarządzanie zespołem :
    • Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników.
    • Organizowanie grafiku pracy oraz ocena wyników pracy zespołu.


  • Obsługa klienta :
    • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
    • Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów.
    • Tworzenie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.


  • Zarządzanie showroomem :
    • Dbałość o wygląd i estetykę showroomu.
    • Nadzór nad układem produktów, zapewnienie, że są one odpowiednio eksponowane.
    • Monitorowanie stanów magazynowych i zamawianie towaru.


  • Wsparcie techniczne i produktowe :
    • Wiedza na temat oferowanych produktów i technologii.
    • Szkolenie pracowników w zakresie nowości produktowych i technologicznych.
Poszukujemy Kierownika Showroomu|dla firmy z branży elektronicznej
  • Umiejętność rozmowy z klientami
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min.3-letnie
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość trendów panujących w obszarze technologicznym
  • Pracę w godzinach 9.00-17.00
  • Zniżki na firmowe produkty
  • Benefity pozaplacowe (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne)